Thursday, November 12, 2009

perlukah aku kepada blog?

Eman..Eman....hmmm...............empat bulan lebih kau tak update blog?kenapa?

Eman la: Aku pon tak tau la Man..aku ada banyak idea, tapi masalah aku lebih mempercayai diri aku dari orang lain.

Eman La menambah: Sebab lain mungkin aku sekarang ni dah malas..tu la terpaksa aku berhenti mem"blog".

Man bertanya lagi: Jadi apa je yang kau dah buat selama empat bulan ni...ye la..kau kan dah masuk first year degree tahun ni....macam mana jadi freshman?OK ke?

Eman La: Hmm.....entah la.Sebenarnya, aku takut la kalau2 aku kena repeat Calculus II.Aku dah penat belajar Calculus....cukup la sekali. Tapi, masalahnya...aku tak boleh buat masa final exam hari tu.Ye la....walaupun hanya 30% daripada gred..aku sangat cuak. Mungkin aku tak dapat nak kawal ke"blurr"an aku masa waktu exam....Ya Allah.....memang pening betul kepala aku masa jawab Cal hari tu. Itulah ujian yang aku paling blank sekali dalam hidup aku. Aku dah jumpa lecturer...tapi masih tak boleh hilangkan ke"blurr"an aku. Aku kadang2 terasa segan dengan orang lain. Diorang dah bebas....tapi..tapi aku masih perlu ulang dan ulang Calculus....keputusan akan keluar Isnin ni kat SOS. itulah berita yang aku dapat dari Mr Kamal...hmmm.....apa nasib aku?????? Cukup lah dengan Cal..ak nak belaja cell bio n English subjek n Chem puas2 spring sem nanti...Ya Allah..tolong la tabahkan hati ni untuk menerima keputusan yang ditakdirkan oleh Engkau.

Eman La: Man, aku dah penat la...nanti kita sambung cerita2 baru yek.....

1 comment:

nedd said...

hurm...rilek2..dah usaha, tawakal lah...sesungguhnya Dia Maha Mendengar..minta apa saja padanya..=)