Friday, February 27, 2009

minggu yang menyeksakan

Huargghh………………akhirnya minggu yang sungguh menyakitkan akhirnya habis jugak. Lega tak terkata. Yahoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sebab apa aku tulis macam ni? Sebab aku rasa amat terseksa sangat minggu ni. Lebih-lebih lagi hari khamis. Cuba bayangkan, kelas aku terpaksa berhadapan dengan 2 test, Speech comm. ngan bio. Dah la dua2 nya aku tak abis study pun, pastu kene wat repot untuk ACS lak sebelum wat pembentangan Tourism Convention. Mmg best wat mende ni, tapi sayangnya tak tau la bila aku dapat jejakkan kaki ku di bumi Michigan. lepas je abis hari yang mengerikan tuh aku berhadapan pulak dengan assignment Mr Purusothaman a.k.a. Mr Purush. Dah le banyak mende kene wat, “we’ve to respond to 2 essays” ,gile ke………tu lah kalo orang malas……..tangguh…dan tangguh…dan tangguh. Aku stay up dari pkl 9 mlm sampai 4.15 pagi. Memang penat dowh! Serious shit….tak tipu. Dan itulah first time aku tidur paling lambat untuk sem ni. Tapi……tapi aku lagi stress bila waktu Mr. Purush masuk kelas, dia kata yang kitorang bole hantar response tu minggu depan. Eeee………menyirap je. Minggu lepas dia kata nak minggu ni. Eii….sabo jer rrrr….melihat wajah kebapaannya itu buat hati aku ni redup balik. Senarnya…..aku tak marah pon…..cume bengang je r tak dapat tidur yang cukup malam semalam. Yang penting….minggu ni dah abis. Masa untuk enjoy…

2 comments:

syahirshahimi said...

hahaha
mmg dowh, lmbt gile
td la paling lmbt kite sume bgn
huahuahua XD

asnidahani said...

bile plak die kate nak minggu ni??
aku x dengar pon..
aku begitu sedap tido..
aku rase malam jumaat tu malam terawal aku tido..
heee~