Saturday, November 8, 2008

friends are forever...not diamond

Aku buat benda ni pun sebab nak hilangkan rasa bosan aku je... ni semua gambar2 kenangan skool aku....

ni Topek ngan Idris dalam bilik belajar



ni lak..aku ngan Nazrin


"UNITY FOR DIVERSITY" itulah ktorangnya moto dalam bilik prep,dari kiri sekali Nazrin,aku,Haziq lax,Zahin hujung tu


study2x....strive for your future...."Ilman...awat hang poyo sangat?".From left,Shafiq,Zarrin,Ilman,and Haziq lax.


ha...study lagi Topek...pekse xabis lagi.

this time ktorang break jap...pastu sambung lagi..apa lagi release tension rrr!!


la..Idris...malu2 nape?main je r...




ketenangan rohani pn kena carik gak.Betul x Zarrin?Aikk......malu la plak....


'MEN IN WHITE',all of them are studying for the last paper of SPM,Advanced Arabic....tengok la tuh...kamus,notes,sume ad atas meja...almaklumlah Bahasa Arab Tinggi ni memang susah....pasni..MERDEKA!!YAHOO......


la....kiutnyer la kawan aku sekor nih,Wak namenye...star BA tuh!!!!tengok r kamus depan dia tuh


study..study gak...makan jgn lupe lak?ye dak Wak?fuhh...lahap tul!tapi jgn lupe..malam ni kita ada jamuan perpisahan.........seraaaang DM Puteri!!!


yang ni betul2 lepas abis SPM...apalagi main bola la kat court!mmg havoc!



Malam habis je SPM skool ktorang pn adakan la jamuan.....mewah gak makan malam tuh.Ye lah kali terakhir makan kat DM....kebetulan lak DM Puteri...mmg ceria la putera2 makan kat situ....

dorang ni Ilman(biru),Afzhan(hijaubiru),Zarrin(hijau) tgh dok kat surau nak tunggu maghrib....pastu....jamuan rr...

mase jamuan.........hepi giler ko Tuntung!



aku sedondon malam tuh ngan Hafiz, Arief kat sebelah aku pakai baju biru


ni lak Zahin ngan Zarrin.....fusion these two Zs mmg menjadik....hepi je dorang nih.Lagi2 Zahin!


this one.....gambar bdk pompan ngan Umi Habibah,warden yang caring sgt, n.....ni Ust. sape yerk?



mase tangkap gambar ngan Ust Syariah aku, Ust Rahim...sebelah Ust. Rahim tu Nazrin n sebelah aku Haziq Pani.


ni plak Ust Rahim, Ali, Haziq lax, n Afzhan





tangkap gambar lagi......



dan lagi...............cuma ramai sket dr tadi





After eating, we went to surau to perform solat.That was the last Isya' we prayed together....huhuhuu.....



kat surau....dari kiri Tabrani, Hafiz, aku, Shafiq, n Shazwan


Itu je la untuk kali ni......

1 comment:

riziaq said...

wahh..aiman sangat jambu lah dlu..

kikiki =)