Monday, November 3, 2008

sunway pyramid

aku nak tulis pun senarnya rase bengang...sebabnya komputer dalam cc meragam.Susah betul aku nak menulis.Sikit2 padam.....dan padam dan padam.Senarnya dah banyak dah aku tulis tadi.Tapi semuanya terpadam camtu je....ssh betul la....hari ni hari Isnin,aku pegi keluar setelah sehari aku keluar dan meninggalkan serta berpisah sekejap dgn kawan2 aku kat CENDANA COLLEGE.Hari ni aku pergi Sunway Pyramid sebab nak tengok movie.Nk tau movie ape yang aku tengok?HIGH SCHOOL MUSICAL 3.Malangnya masa nak bayar tiket tu aku xtunjukkan pun student id aku!aduh bodohnye aku nih!!!!!padahal kat situ dah tertulis dah "student price RM8, show your student card before 6pm,only weekdays", yang peliknya aku boleh terexchange "weekdays" dgn "weekend"! tu lah benda yang paling aku tak puas hati sekali.Rugi dua ringgit aku.Sementara aku nak nak tunggu pkl 2.20 aku pergilah Popular books jap....kat sane aku baca2 lah buku. As usual i'll go to bookstore wherever i go.SACC,SUNWAY,MIDVALLEY,KLCC, sumenye akan aku pergi.Paling kurang pun aku akan dapat baca majalah percuma.Tapi hari ni aku k ade terbaca sebuah majalah nih,majalah inggeris. Aku dah lupa majalah apa tapi yang penting isi kandungannya agak menarikla sebab ianya wawancara bersama jurnalist majalah tersebut dengan Tuan Guru Nik Aziz;banyak sangat benda menarik dalam tu,pasal PAS,UMNO dan keadaan politik dalam negara kita sekarang nih.Sebagai student, aku terpanggil untuk baca majalah tu sebab muka depan majalah tu mmg teramat menarik.Sebijik gambar Nik Aziz kat muka depan.Lagipun, lagipun sbg student, aku mestila luaskan horizon pengetahuan aku.Betul kata Kemal,saudara aku, aku kena ambil tau hal2 semasa ni, dari hiburan sampaila ke politik....barula lengkap.Betul tak???Tiba2 jam menunjukkan pkl 2.20, ak terpaksa berhenti baca."adoooiiiii............tgh best bace nih, dah kena pegi pulak",kataku dlm hati."ah, pegi je r.....".nak cerita pasal HSM3 ni, senarnya citernya takde la gempak sgt....sebab citer die yg paling best ialah HSM1.coz jalan citer die bagi lebih menarik n lagu2 nye sume sedap2....tapi yang lagi best drp HSM2 yang lebih kpd summer holiday.This HSM3 is more about their senior year at East High.Lepas tu timbul lak masalah antara Troy n Gabriella coz dorang pegi ke U yg berbeza.Itu je la kot yang aku nak citer.....yang penting bg aku HSM3 tak sebagus HSM1 n lebih bagus dr HSM2.hehehehe.........tamat

No comments: