Friday, November 7, 2008

rindu....

ini kitorang masa lepas penyampaian hadiah
ini pulak budak perempuan

Hmmm…..I actually don’t know what to write today….but,I’ll try to write something that can be a great moment for me.Cehh…………speaking la plak.Ni kalo Amni ngan Ooi tau ni habis aku.”cehhh…..laagiii….”.Itulah kebiasaan yang dorang buat bila dengar aku cakap “cehh”.Nasib baik sekarang ni cuti,kalo x dah kena la aku ni!Ok now I want to write about my most-loved school,SMK AGAMA SIMPANG LIMA…dah xde sekolah menengah lain dah yang aku suka melainkan yang ni je.However, if I like this school only kesian lak kat sekolah rendah aku…ok la senarnya aku rindu sangat kat sekolah rendah, SEKOLAH KEBANGSAAN PARIT 9 and SEKOLAH RENDAH AGAMA PARIT 9.Eeeeeeeeee…………rindu gila rr…xtau la nak explain camne coz aku ingat lagi ktorang main masa kecik2 dulu…meriah je.terkejar sana,terkejar sini,nasib baiklah aku still contact dorang lagi.Cuma yang tak rapat je r yang termissing. Sorry guys. Mula2 dapat tau aku nak masuk SLISS aka SMKASL, mak la orang yang paling bersemangat pakse aku g situ. Aku memang la budak yang degil sket…aku kata taknak la masuk situ. Aku amik keputusan nak masuk SAM Pasir Panjang je..tapi mak,semua orang pakse…aku pun ikut je la. Aku ni kira boleh diibaratkan sebagai ‘ORANG YANG TERPAKSA MENGIKUT’.Bayangkan la interview scholarship pn mak aku pakse aku…she called my aunts to give me advise. Last2, kena ikut gak la.Masuk je SLISS aku rasa lain sket r coz aku terpaksa buat mende sumenyer sendri….tapi apa pun mmg puas hati gak kat sana dari form 1 sampai form 5.Rasa rindu kat kawan2 and cikgu2 memang memuncak sangat, sampai dalam mimpi pun dorang wujud gak.Lagipun dah hampir setahun gak r tak jumpa.Kali yang terakhir pun masa Hari Kecemerlangan. Walaupun kitorang satu batch cam ada masalah je, masalah antara laki2 ngan pompan . kadang2 lelaki yang xpuas hati,kadang2 pompuan.Tapi sejujurnya laki2 la yang paling banyak tak puas hati. Aku pun xtau sebab apa la sampai jadi macam tu. Kadang2 stress gak sebab macam xbest je suasana nya…hmmm….apapun mmg banyak la kenangan nya. Among them is when we’re at USM. We went there because of motivation. Kat sana banyak aktiviti LDK yang para fasi wat. Tak dapat dinafikan yang senarnya ktorang ni jarang kalo satu kumpulan tu campur laki+pompan, so pemergian ktorang kat sana tu kira dapat gak membaiki ktorangnye ukhuwah. pastu, bile dah berpisah ni rindu le plak....

No comments: